نمایشگاه بین المللی متاراد، ارز دیجیتال، رمز ارزها، متاورس و اقتصاد دیجیتال ایران تهران

نمایشگاه بین المللی متاراد، ارز دیجیتال، رمز ارزها، متاورس و اقتصاد دیجیتال ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه اقتصاد و ارزهای دیجیتال است كه در سال قبل در فضای بالغ بر 20هزار متر مربع برگزار شد و 290 مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 30هزار بازدیدکننده در آن حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی متاراد، ارز دیجیتال، رمز ارزها، متاورس و اقتصاد دیجیتال ایران، فرصت بسیار مهمی است تا شركت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

قطعا نمایشگاه امسال یکی از نمایشگاه های بسیار قدرتمند در حوزه اقتصاد و ارزهای دیجیتال خاورمیانه خواهد بود.

می توان از نمایشگاه بین المللی ارز دیجیتال، رمز ارزها، متاورس و اقتصاد دیجیتال ایران تهران به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های رمزارز  در کشور نام برد و گفت: شرکت کنندگانی از کشورهای دیگر نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه تازه‌های علمی در حوزه رمزارز است که منجر به ارتقا سطح دانش فعالان در این حوزه می‌شود.

نمایشگاه بین المللی رمزارز و متاورس و اقتصاد دیجیتال، بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد رمزارز ایران است. نمایشگاه بین المللی ارز دیجیتال، رمز ارزها، متاورس و اقتصاد دیجیتال ایران تهران بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد آموزش و توسعه حرفه ای مداوم برای تریدرهای رمزارز در ایران و منطقه بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده آموزشی ارز دیجیتال با بالاترین استاندارد ها ممکن در حوزه کار حرفه ای رمزارز است. نمایشگاه به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات رمزارزی را از مجموعه ای فوق العاده از شرکت های برجسته در صنعت ارزدیجیتال را می دهد.

برگزار‌کننده و مجری نمایشگاه بین المللی ارز دیجیتال، رمز ارزها، متاورس و اقتصاد دیجیتال ایران تهران منحصر بفرد، مرکز کار ایران است و این مرکز از همه دست اندرکاران، سازمان ها، نهادها، انجمن ها و تشکل ها و شرکت های مرتبط دعوت بعمل می آورد تا در دو بخش سیاست گذاری رویداد و اجرای آن مرکز کار ایران را همراهی نمایند.


تاریخ شروع : ۳ خرداد ۱۴۰۲ (2023/05/24)
تاریخ اتمام : ۶ خرداد ۱۴۰۲ (2023/05/27)
محل برگزاری : نمایشگاه بین االمللی ایران _تهران_مرکز نمایشگاهی سئول
نمایشگاه بین المللی متاراد، ارز دیجیتال، رمز ارزها، متاورس و اقتصاد دیجیتال ایران تهران
اسکرول